dinsdag 28 mei 2013

TRAVEL - CAN'T WAIT UNTIL SUMMER

Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik kan echt niet wachten tot de zomer! De lente lijkt ons dit jaar over te slaan dus ik zet al mijn credits in voor een lekker warme en aangename zomer. Om alvast een beetje in de stemming te komen hebben Bas en ik onlangs onze vakantie geboekt! We gaan heerlijk twee weken naar Corsica. Twee jaar geleden kwam ik voor het eerst op dit eiland en was ik meteen verkocht. Wat een rust en een prachtige natuur is daar te vinden en dan nog niet eens gesproken over de stranden... en de oude dorpjes! Het is er echt geweldig. Ook ben ik helemaal verzot op de Franse limonade siroopjes die ze daar verkopen, en dan met name de Fleur de Sureau - Vlierbloesem. Ook het water en de biertjes zijn er heerlijk, neem bijvoorbeeld het lokale bier ''Pietra'' of Spa rood ''Orrezza''.

Eind juli vertrekken we met de Thalys naar Parijs waar we overstappen op de TGV naar Nice. In Nice overnachten we gezellig een nachtje en dan vertrekken we 's ochtends met de vroege Corsica Ferries naar L'ile Rousse. Ik kan niet wachten, heerlijk twee weken kamperen aan het strand!!

Wat zijn jullie plannen voor van de zomer? Naar het buitenland of dichtbij huis?

2 opmerkingen:

  1. Hmmm, klinkt heerlijk! Geniet ervan en veel foto's maken he? Ik vertrek over een paar weekjes naar Tunesiƫ, en ga verder nog een bezoekje brengen aan Normandiƫ en naar Bonaire in de herfst. Nog even terug naar de zomer als het bij ons alweer voorbij is. (het moet nog beginnen, maargoed)

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wil heeel graag naar Frankrijk toe, ik ga helaas niet op vakantie, maar misschien nog last minute weg met mijn vriend!

    BeantwoordenVerwijderen