dinsdag 5 februari 2013

TRAVEL - IN LOVE WITH NYC





















Alweer eventjes terug uit de Big Apple, maar helaas nog geen tijd gehad om een nieuwe post te maken! Helaas weer druk, druk, druk met het 'echte' leven en daarom is het heerlijk om deze foto's weer even terug te kijken en weer in de New York feeling te komen. Wat hebben wij hier een fantastische tijd gehad en wat is NYC een indrukwekkende stad! Er is zoveel te doen, te zien, te beleven .. 5 dagen zijn ways too short! We wilden nog veel meer dingen doen en hebben niet eens het vrijheidsbeeld kunnen bewonderen!  Maar ach, dit is ook weer een goede reden om een tweede trip naar deze City of Dreams te plannen natuurlijk.

Hieronder een aantal tentjes waar wij heerlijk hebben lopen smullen(het is inderdaad zo dat eetgelegenheden in New York een hekel hebben aan mensen die hun eten fotograferen, vandaar dit keer weinig foodpic's!)

Midtown
- Tisserie 
- Lily's - heerlijke sushi en aziatische gerechten voor een zeer goede prijs dichtbij Central Park op 7th Avenue.

Upper East Side
- E.A.T in de Upper East Side, heerlijke lunch, broodjes en muffins!
- Boathouse

Verder nog leuk en handig om te weten:
In NYC heb je op veel plekken gratis toegang tot wifi! Ga bijvoorbeeld een keer naar het Bryant Park en relax op één van de vele stoeltjes in het zonnetje. In dit park heb je namelijk gratis wifi! Ook in de New York Public Library(sowieso aanrader om te bezoeken, écht prachtig) heb je gratis toegang tot wifi. Verder op bekende plekken als Starbucks en McDonalds, maar ook in het gigantische warenhuis Macy's kun je gratis gebruik maken van het wifi netwerk. Zelfs de straat die aan Macy's kruist, 34th Street heeft een eigen wifi-netwerk. Superhandig én kosten besparend!

Volgende keer een post over things-to-do in NYC!






















6 opmerkingen:

  1. Iemand trouwens enig idee hoe die links op mijn woorden zijn komen te staan? Die heb ik er zelf niet bij geplaatst(die advertenties) en geen idee hoe ik dat weg krijg? X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha maar echt, géén foto's mogen maken van je eten? dan denk ik dat ik maar nooit naar NYC ga ;)
    Maar ben evengoed benieuwd naar je tips hoor! Stiekem wil ik er namelijk bést eens naartoe.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie foto's! NY is echt een geweldige stad! Zou niet weten hoe je die links weg krijgt. Staat er niet iets gecodeerd in je text field?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, prachtige foto's. Ik wil zooo graag naar New York. En ik weet niet welke links je bedoeld?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. New York lijkt me zo een onwerkelijke stad!
    Wel jammer dat ze zo moeilijk doen met foto's :P

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie foto's! Ik mis deze stad! Hopelijk snel weer een bezoekje brengen aan NY =)

    BeantwoordenVerwijderen